„Walking on Sunshine” w reklamie nowych smaków Danio (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowe wersje smakowe serków Danio (produkowanych przez Danone Polska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Y&R, VML Poland, LabStore i MediaCom Warszawa.
W spocie z kampanii Mały Głód, brand hero Danio, pojawia się na ekranach monitoringu miejskiego. Kontrolująca je kobieta szybko zaczyna jeść promowany serek, dzięki czemu pozbywa się złośliwego bohatera. Zaraz potem zaczyna tańczyć do energetycznej piosenki „Walking on Sunshine”.
Reklama promuje dwie nowe wersje smakowe Danio: rabarbarową i porzeczkową. Jest to kolejny spot z serii pod hasłem „Pozytywnie nastraja”. W poprzednim reklamowany był dwusmakowy wariant Danio.
Działania reklamująca Danio obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za kreację reklam odpowiada agencja Y&R, za aktywności w internecie - VML Poland, za przygotowanie materiałów POS - LabStore, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Walking on Sunshine” w reklamie nowych smaków Danio (wideo)