'Czatuj na foczkę w sieci' - zachęca GH Net
Po hasłem 'Czatuj na foczkę w sieci' krakowski operator internetowyGH Net prowadzi od początku września kampanię reklamową. Obejmującaradio i outdoor akcja skierowana jest do młodzieży.
W kampanii reklamowej pod hasłem 'Czatuj na foczkę w sieci'krakowski operator internetowy GH Net w żartobliwy sposób reklamujeswoje usługi. Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności markiwśród grupy docelowej, jaką są ludzie młodzi - licealiści i studenci.
Trwająca od początku września kampania obejmie spoty radioweemitowane w stacjach RMF Maxxx i Roxy FM oraz reklamy na nośnikachoutdoorowych: megaboardów, billboardów i citylightów. Akcjęprzygotował dział marketingu firmy oraz agencja reklamowa Be4.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: 'Czatuj na foczkę w sieci' - zachęca GH Net