Cut The Mustard wypromuje markę Regina na TikToku
Agencja Cut The Mustard rozszerza współpracę z firmą Sofidel, producentem papieru do użytku domowego i higienicznego, tworząc i realizując dla marki Regina komunikację w kanale TikTok.
Regina rozpoczęła współpracę z Cut The Mustard w 2022 roku, początkowo tworząc ongoingową komunikację w polskich kanałach marki w social media. Aktualnie agencja wspiera Reginę także w realizacji licznych kampanii digital, nie tylko na rynek polski, ale także rumuński i węgierski.
Regina rozszerza swoją obecność w mediach społecznościowych, debiutując na TikToku. Za kreację i realizację komunikacji na tej platformie odpowiada agencja Cut The Mustard. Współpraca ta ma na celu połączenie tradycyjnych wartości marki z nowoczesnym podejściem do komunikacji w mediach.
Kluczowym przekazem marki jest to, że z jej produktami każda chwila w domu może stać się „czystą przyjemnością”.Na profilu marki na TikToku pojawiać się będą inspiracje, porady i praktyczne triki.
Dołącz do dyskusji: Cut The Mustard wypromuje markę Regina na TikToku