Coraz więcej udziałowców TNS zgadza się na ofertę WPP
Odsetek udziałowców firmy badawczej TNS, którzy zaakceptowali wartą2,2 miliarda dolarów ofertę przejęcia złożoną przez holdingreklamowy WPP Group, zwiększył się między minionym piątkiem aponiedziałkowym popołudniem z 34 do 43 procent.
W ubiegły piątek WPP przedłużył o kolejny tydzień ostatecznytermin na zaakceptowanie jego propozycji, po tym jak zgodę na niąwyraziło wówczas tylko 33,8 procenta udziałowców TNS - informujeserwis Brand Republic.
Pozostali akcjonariusze mają czas do piątku 3 października dogodziny 15 na przychylenie się do oferty WPP.
Zarząd TNS tymczasem cały czas namawia swoich udziałowców doodrzucenia oferty holdingu, uważając że zaniża ona wartość firmy. Zkolei w ostatnich dniach warunkową zgodę na transakcję wyraziłaKomisja Europejska.
źródło: Brand Republic
Inne
Dołącz do dyskusji: Coraz więcej udziałowców TNS zgadza się na ofertę WPP