comScore: Google zyskuje, reszta traci
W kwietniu bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 10,58 miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.
W porównaniu z marcem (10,77 miliarda wyszukiwań) oznacza to spadek o 2 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.
Swój najlepszy w historii wynik z marca poprawiła wyszukiwarka Google, która zwiększyła swoje rynkowe udziały w porównaniu z poprzednim miesiącem z 59,8 do 61,6 procenta.
Tymczasem wszystkie pozostałe sklasyfikowane przez comScore czołowe wyszukiwarki zanotowały spadki. Na kolejnych miejscach znalazły się: Yahoo (20,4 procenta udziałów w rynku, spadek o 0,9 procenta wobec marca), Microsoft (9,1 procenta, spadek o 0,3 procenta), AOL (4,6 procenta, spadek o 0,2 procenta) oraz Ask (4,3 procenta, spadek o 0,2 procenta).
Podobna sytuacja miała miejsce pod względem liczby wyszukiwań. tylko Google zanotowało tutaj 1-procentowy wzrost, podczas gdy pozostałe traciły. Najwyższy spadek stał się udziałem Ask (o 9 procent), a następnie Yahoo i AOL (po 6 procent) oraz Microsoft (o 5 procent).
źródło: Marketing charts
Dołącz do dyskusji: comScore: Google zyskuje, reszta traci