Clear Channel ponownie sponsorem Cannes Lions
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel będzie po raz ósmy sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/clearchannel-canneslions2017-1.jpg)
Na tegorocznym festiwalu Cannes Lions, Clear Channel Outdoor (CCO) będzie prezentować trendy i nowe technologie w tworzeniu kampanii reklamowych OOH i DOOH we współpracy z międzynarodowymi partnerami i klientami. Są nimi w tym roku m.in. Biborg, Black Swan, Buzz Radar, Haymarket, Quividi and Kirk&Kirk, LivePoster and Diageo, Ogilvy and Samsung, Stink Studios, Twitter and WCRS.
Ponadto na gigantycznym ekranie Le Grand Screen oraz w specjalnie opracowanej strefie innowacji i kreatywności "Playground" w Cannes, Clear Channel zaprezentuje możliwości reklamy digital ooh w real-time z wykorzystaniem big data.
Cannes Lions
Dołącz do dyskusji: Clear Channel ponownie sponsorem Cannes Lions