SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyły zgłoszenia do Cannes Lions Festival. Będą zmiany

Ruszyło przyjmowanie zgłoszeń do tegorocznej, 72. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Ogłoszono zmiany i skład jury konkursu. 

Cannes Lions ujawniło kluczowe aktualizacje na rok 2025, w tym zmianę nazwy Social & Influencer Lions na Social & Creator Lions, odzwierciedlającą rosnący wpływ twórców w marketingu. Beth Keamy, chief digital officer w TBWA\Media Arts Lab, będzie przewodniczyć jury jako przewodnicząca.

Kategoria Glass: The Lion for Change zostaje na nowo zdefiniowana, aby odzwierciedlać szerszą wizję równości społecznej. W 2025 r. zakres nagrody rozszerzy się poza płeć, aby uczcić doskonałość twórczą, która promuje bardziej sprawiedliwą reprezentację w szerszym zakresie społeczności – od niepełnosprawności i rasy po seksualność i nierówność społeczną. Uczestnicy zostaną poproszeni o wskazanie konkretnej społeczności, którą reprezentuje ich praca, opisanie problemu, który ma rozwiązać, oraz zademonstrowanie jej znaczącego i długotrwałego wpływu. KR Liu, global head of disability innovation, Google, ceniony orędownik inkluzywności i innowacji, odegra kluczową rolę jako przewodniczący jury w promowaniu tych transformacyjnych rozwiązań kreatywnych.

„Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać zróżnicowaną i myślącą przyszłościowo grupę liderów, którzy rozumieją transformacyjną moc kreatywnej doskonałości, aby napędzać wzrost biznesu i wpływ. Wszyscy eksperci w swojej dziedzinie, ich niesamowity talent, w połączeniu z zaangażowaniem i przywództwem, które wnoszą do swoich ról, zapewniają najwyższy poziom uczciwości i rygoru w procesie oceniania – skomentował Simon Cook, CEO Cannes Lions. 

Lista przewodniczących jury Cannes Lions 2025:

Audio & Radio - Xolisa Dyeshana, chief creative officer, Joe Public, Africa and Middle East; 

Brand Experience & Activation - Tara Ford, chief creative officer, Droga5 ANZ and Accenture Song, APAC; 

Creative B2B - Wendy Walker, vice president marketing ASEAN, Salesforce, ASEAN; 

Creative Business Transformation - Jane Lin-Baden, CEO APAC, member of the global management committee, Publicis Groupe; 

Creative Commerce - Gabriel Schmitt, global chief creative officer, Grey, Global; Creative Data - Tina Allan, global chief data and intelligence officer, FCB, Global; 

Creative Effectiveness - Andrea Diquez, global CEO, GUT, Global; 

Creative Strategy - Pats McDonald, global chief strategy officer, Dentsu Creative, Global; 

Digital Craft - Naoki Tanaka, chief creative officer, Dentsu Lab, Dentsu, Global; Direct - Gaëtan du Peloux, president and chief creative officer, Marcel, France; 

Entertainment Lions - David Rolfe, global head of production, WPP / Hogarth, Global; Entertainment Lions for Gaming - Sue Anderson, vice president, Creative, Roblox, USA;

Entertainment Lions for Music - Seiya Matsumiya, CEO and co-founder, Black Cat White Cat Music, Global; Film - Kate Stanners, chairwoman and global chief creative officer, Saatchi & Saatchi, Global; 

Film Craft - Ali Ali, co-founder and film director, Good People Films, Egypt; 

Glass: The Lion for Change - KR Liu, global head of disability innovation, Google, Global; Health & Wellness - Eric Weisberg, global chief creative officer, Havas Health Network, Global; Industry Craft - Matthias Spaetgens, chief creative officer, Scholz & Friends, Germany, Austria and Switzerland; Innovation - Courtney Brown Warren, chief marketing officer, Kickstarter, Global; Luxury - Mathilde Delhoume Debreu, global brand officer, LVMH, Global; Media - Dan Clays, CEO, Omnicom Media Group, EMEA; Outdoor - Keka Morelle, chief creative officer LATAM, Ogilvy, LATAM; Pharma - Franklin Williams, EVP, executive experience director, AREA 23, an IPG Health company, USA; PR - Tom Beckman, global chief creative officer, Weber Shandwick, Global; 

Print & Publishing - Icaro Doria, president and chief creative officer, DM9, Brazil; Social & Creator - Beth Keamy, chief digital officer, TBWA\Media Arts Lab, Global; 

Sustainable Development Goals - Josy Paul, chairperson and chief creative officer, BBDO, India; Dan Wieden Titanium Lions - Judy John, global chief creative officer, Edelman, Global.

Przewodniczący jury Design Lions i Entertainment Lions for Sport zostaną ogłoszeni wkrótce.

Zgłoszenia do 72. edycji Cannes Lions będą przyjmowane do 10 kwietnia 2025 r., a sam festiwal zaplanowano na 16–20 czerwca 2025 r. w Cannes we Francji. 

Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do Cannes Lions Festival. Będą zmiany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl