CAM Media przejmuje internetową sieć reklamową Ad-Vice
CAM Media za 3,2 mln zł kupiła 55 proc. udziałów w internetowej sieci reklamowej Ad-Vice. Pozostałe aktywa przejmie w ciągu najbliższych trzech lat.
Przejęcie przez CAM Media 55 proc. udziałów w Ad-Vice zakończyło negocjacje z dotychczasowymi właścicielami tej sieci reklamowej: Xevin Investemnt i Bartoszem Wieczorkiem. Spółka zapłaciła za większościowy pakiet 3,2 mln zł. Kolejne 23 proc. przejmie w przyszłym roku, a pozostałe 22 proc. - w 2011 i 2012 roku. Cena za te pakiety będzie zależała od wysokości zysku osiąganego przez sieć.
CAM Media jako nowy właściciel Ad-Vice zamierza rozpocząć współpracę z Xevin Investment w zakresie rozwoju sieci i jej oferty. Zamierzeniem jest osiągnięcie przez Ad-Vice drugiej pozycji wśród polskich sieci reklamy internetowej.
Dołącz do dyskusji: CAM Media przejmuje internetową sieć reklamową Ad-Vice