Born2Be w reklamach zaprasza do wiosennego "odkrywania więcej" (wideo)
Pod hasłem "Odkrywaj więcej" ruszyła wiosenna odsłona kampanii reklamowej sklepu internetowego Born2Be (należącego do AZAGroup).
W najnowszym spocie Born2Be wystąpiły didżejki Tycjana Aquasanta i Natalia Kusiak z warszawskiego kolektywu Princess Rap. Klip nakręcono na hiszpańskiej Teneryfie.
- Tym razem namawiamy dziewczyny do kolorowej podróży w głąb własnych myśli i pragnień, aby odkryć i docenić siebie na nowo. Formą takiej osobistej reinterpretacji jest nowy styl, np. prezentowane w spocie sportowe buty z barwnymi akcentami. Przecież wiosna, jak żadna inna pora roku, zachęca do zmian - mówi Paulina Ciecierska, brand manager Born2Be.
Spot emitowany jest w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Będzie miał również swoją odsłonę w kanałach digitalowych i w prasie. Oprócz wideo, na potrzeby kampanii przygotowano sesję zdjęciową.
Ze strony AZAGroup za kampanię odpowiadali Paulina Ciecierska i Daniel Duniak. Film wyprodukowany przez Flotę Filmową wyreżyserował Amon Schulz. Autorem zdjęć do spotu jest Michał Dymek. Andrzej Belina Brzozowski wykonał zaś sesję zdjęciową.
Dołącz do dyskusji: Born2Be w reklamach zaprasza do wiosennego "odkrywania więcej" (wideo)