PHD i Media Direction OMD z nowym rozwiązaniem dla kampanii shoppingowych
Agencje mediowe PHD i Media Direction OMD, należące do holdingu Omnicom Media Group, uruchomiły własną porównywarkę CSS, przeznaczoną do użycia w Google Merchant Center. Jest to pierwsze rozwiązanie tego typu w ramach całej sieci Omnicom Media Group, mające na celu wsparcie klientów z branży e-commerce w zwiększeniu efektywności ich kampanii w sieci reklamowej Google.
![Michał Hayder](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67ae1a1519564_michalhyder.jpg)
Porównywarka CSS (Comparison Shopping Service) to narzędzie, które agreguje i wyświetla produkty z różnych sklepów internetowych bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google. Rozwiązanie pozwala reklamodawcom zwiększyć widoczność ofert, obniżając jednocześnie koszty kampanii reklamowych. Zastosowanie dedykowanego CSS umożliwia obniżenie kosztu kliknięcia (CPC) w kampaniach Google Shopping, w porównaniu do kampanii realizowanych za pomocą standardowego CSS Google.
Omnicom CSS: więcej widoczności, mniejsze koszty
CSS Omnicom powstała z myślą o firmach, które chcą optymalizować swoje kampanie Google Shopping. Głównym jej zadaniem jest obniżenie kosztu CPC, co pozwala na uzyskanie większej liczby wyświetleń w ramach tego samego budżetu. Dzięki temu, reklamodawcy mogą liczyć na wyższą liczbę konwersji, obniżenie kosztu pozyskania klienta (CPA) oraz poprawę zwrotu z inwestycji na reklamę (ROAS).
Dodatkowo narzędzie oferuje wiele funkcjonalności wspierających optymalizację działań marketingowych. Umożliwia efektywne zarządzanie feedem produktowym, przygotowanie raportów z monitoringu cen konkurencji oraz widoczność reklam innych uczestników systemu reklamowego. Przeprowadzone testy pod kierownictwem Michała Haydera, head of E-commerce & retail media w PHD wykazały, że zastosowanie Omnicom CSS pozwoliło na uzyskanie średniej oszczędności kosztu kliknięcia (CPC) na poziomie 12 proc.
Michał Hayder komentuje: "Wielomiesięczne testy potwierdziły wysoką skuteczność Omnicom CSS w zakresie optymalizacji kosztów kampanii shoppingowych. To ogromna szansa dla firm, które chcą zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku e-commerce”.
Rozwiązanie jest dostępne w Polsce oraz w innych krajach Unii Europejskiej.
Dołącz do dyskusji: PHD i Media Direction OMD z nowym rozwiązaniem dla kampanii shoppingowych