Ariel reklamowany w formie kapsułek (wideo)
W telewizji trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży kapsułek piorących Ariel (Procter & Gamble DS Polska). Akcję przygotowały agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland i dom mediowy Mediacom.
Kampania kapsułek piorących Ariel pokazuje, że gwarantują one wysoką jakość prania, a zarazem łatwo je stosować. Przekaz jest skierowany przede wszystkim do kobiet w wieku 25-59. Kapsułki - w dwóch wariantach: do prania białego i do kolorów - zostały wprowadzone do sprzedaży pod koniec ub.r.
Akcja reklamowa w Polsce jest realizowana od połowy stycznia w telewizji. Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, a za planowanie i zakup mediów na polskim rynku odpowiada dom mediowy Mediacom. Produkcją spotu zajęła się firma 2Films GmbH z RPA, a postprodukcją - TPS.
Dołącz do dyskusji: Ariel reklamowany w formie kapsułek (wideo)