500 zł na zakup paliwa od Radia ZET. Ruszyła kampania promującą konkurs
Ruszyła telewizyjna kampania promująca wakacyjną zabawę "Radio ZET nr 1 w moim samochodzie", w której słuchacze codziennie mają szansę zdobyć 500 zł na zakup paliwa, a w finale roczne tankowanie swojego auta.
Spot można zobaczyć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. W kampanii wykorzystano również internet, w tym media społecznościowe, a także nośniki reklamy zewnętrznej usytuowane w całej Polsce przy trasach o największym wakacyjnym natężeniu ruchu.
Za koncepcję kreatywną spotu odpowiadała agencja Przestrzeń. Realizacją zajął się dom produkcyjny Paradox Media, a planowaniem i zakupem mediów - Zenith.
W II kwartale br. Radio ZET miało udział w rynku wynoszący 13,3 proc. (wzrósł on rok do roku o 0,7 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: 500 zł na zakup paliwa od Radia ZET. Ruszyła kampania promującą konkurs