„Smakowite wyzwanie” - blogerzy kulinarni w kampanii Zottarelli (wideo)
Firma Zott promuje markę Zottarella w akcji z udziałem blogerów Damiana Kardasa, Kingi Paruzel i Beaty Lipov. Działania pod hasłem „Smakowite wyzwanie” przygotowały spółki Ad Butik, Carat Polska oraz Isobar Polska.
W ramach akcji Damian Kordas, Kinga Paruzel i Beata Lipov prezentują swoją kreatywność w przygotowywaniu dań, a zarazem możliwości serów Zottarella. W pierwszym etapie wyzwania blogerzy odwiedzają szefa kuchni Zott - Pawła Kibarta, z którym wspólnie gotują potrawy z Zottarelli oraz z produktów, które posiada on w swojej lodówce.
Następnie bohaterowie wyzwania odwiedzają domy trzech fanów, którzy udostępniają im zawartość swoich lodówek. W kuchni fana, przy jego pomocy, blogerzy przygotowują danie wyłącznie ze składników znalezionych w lodówce oraz z Zottarelli.
By dołączyć do „Smakowitego Wyzwania” Zottarelli chętni powinni wgrać ciekawe zdjęcie wnętrza swojej lodówki (z widocznymi produktami spożywczymi oraz wybraną Zottarellą) oraz krótko opisać swoje najciekawsze wyzwanie z Zottarellą. Zgłoszeń można dokonywać na stronie: zottarella.com/pl/smakowite-wyzwanie/smakowitewyzwanie oraz śledzić pod hasztagiem #smakowitewyzwanie na Instagramie oraz Facebooku.
„Smakowite Wyzwanie” Zottarelli wspierane jest kampanią reklamową w internecie obejmującą m.in. reklamy display i w social media. Materiały wideo z blogerami będą promowane na ich kanałach własnych oraz w kanałach marki Zottarella.
Za adaptację koncepcji kampanii odpowiada Isobar Polska, działania mediowe prowadzi dom mediowy Carat Polska. Kreacją i produkcją spotów zajęła się agencja Ad Butik.
Dołącz do dyskusji: „Smakowite wyzwanie” - blogerzy kulinarni w kampanii Zottarelli (wideo)