Zott zatrudnia Grupę Płodni.com do obsługi Jogobelli
Firma Zott postanowiła powierzyć prowadzenie social media marki Jogobella Grupie Płodni.com.
Współpraca marki Jogobella i Grupy Płodni.com rozpoczęła się od wypracowania strategii komunikacji brandu w mediach społecznościowych. Obecnie zespół Grupy Płodni.com odpowiada za jej egzekucję, zajmując się kompleksowym tworzeniem contentu na profil Jogobelli na Facebooku, oraz realizację socialowych aktywacji konsumenckich, a także moderację społeczności.
Strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy.
Zobacz: Sinsay nowym klientem Grupy Płodni.com
Grupa Płodni.com realizuje dla Klientów kompleksowe działania z zakresu marketingu 360 stopni i PR. W jej skład wchodzą Agencja Marketingowa Płodni.com oraz Agencja Public Relations Wizerunkowo.com.
Dołącz do dyskusji: Zott zatrudnia Grupę Płodni.com do obsługi Jogobelli