Zott Polska wybiera PZL
Zott Polska, producent jogurtów i deserów mlecznych, w przetargu wybrał do współpracy agencję reklamową PZL.

- Mogę potwierdzić, że rozpoczęliśmy współpracę z Zott w zakresie kreatywno-strategicznym - przekazała nam Monika Chludzińska z PZL
Zott Polska ma w swoim portfolio takie marki jak Jogobella, Monte, Smakija, primo, Milk Tiger, Zottarella, Belriso, Deser z Koroną, Serduszko, Cremore.
W ubiegłym roku firma rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi budżetu mediowego z Zenith (Publicis Media).
Z kolei latem tego roku wystartowała platforma komunikacji jogurtów naturalnych Zott Primo “Smakuje Primo!”, przygotowana przez Agencję Nie Do Ogarnięcia, wyłonioną na odstawie przeglądu ofert .
Przetargi
Dołącz do dyskusji: Zott Polska wybiera PZL