"Zośka" - nowa kampania Simplusa
14 kwietnia ruszyła nowa kampania Simplusa "Zośka"
Kampanię przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Planowaniem mediów zajął się Media Planning Group, a ich zakupem Universal McCann. W kampanii wykorzystano: telewizję ogólnopolską, radio ogólnopolskie oraz stacje lokalne, prasę codzienną, magazyny młodzieżowe, outdoor, internet, materiały POS.
Kampania skierowana jest do młodzieży i dotyczy darmowych SMS-ów jakie każdy nowy użytkownik Simplusa otrzymuje po zakupie i aktywacji zestawu Simplus. Aby skorzystać z promocji wystarczy kupić jeden z Mini Zestawów, lub dowolny zestaw Simplus z telefonem. Po wykorzystaniu darmowych SMSów można dalej wysyłać SMSy które kosztują tylko 29 groszy brutto do wszystkich sieci.
Pomysł na nową reklamę powstał wspólnie z klientem. "Zośka" zdecydowanie różni się od wcześniejszych filmów Simplus Team. Pod każdym względem - miejsca, bohaterów, aktywności. Akcja dzieje się w opuszczonej fabryczce. Nic tu nie jest wystylizowane, sam żywioł i natura miasta. Bohaterowie, od zwykłych nastolatków, jakich można spotkać na każdej ulicy różnią się tylko tym, że po mistrzowsku grają w "zośkę". To, co z nią wyrabiają, jest naprawdę warte zauważenia. W filmie oglądamy kilkanaście najbardziej karkołomnych "zośkowych" trików, wykonanych przez prawdziwych fanów tej gry. Całość jest zmontowana jak teledysk do młodzieżowej, nowoczesnej muzyki. Headline kampanii brzmi: "wyrabiaj się". I o to właśnie chodzi. Żeby się wyrabiać - w "zośce" i wysyłaniu darmowych SMS-ów. Bo i to, i to jest niezłą zabawą.
Dołącz do dyskusji: "Zośka" - nowa kampania Simplusa