SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zmień okulary na markowe” w kampanii Ray-Ban i Vogue

Z początkiem października startuje kampania reklamowa okularów Ray-Ban i Vogue (dystrybuowanych przez firmę Luxottica). Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Zmień okulary na markowe”.

Kampania okularów Ray-Ban i Vogue będzie eksponować korzyści wynikające z wymiany starych okularów na markowe. Reklamom będzie towarzyszyć promocja cenowa: okulary ze szkłami Ray-Ban za 499 zł, a okulary Vogue - za 399 zł.

Akcja reklamowa - zaplanowana na cały październik - obejmie outdoor, prasę oraz kina.


Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Traffic Time Media.

Dołącz do dyskusji: „Zmień okulary na markowe” w kampanii Ray-Ban i Vogue

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
joasia
widzę, że w przypadku tego zdjęcia również zmień makijaż:) mi się udało kupić okulary z tytanowymi oprawkami u http://www.zakladoptyczny.wroclaw.pl, są mega lekkie:)
odpowiedź