Nowa struktura i awanse w redakcji „Vogue Polska”
Magazyn „Vogue Polska” (Visteria) od 1 stycznia wprowadza nową strukturę redakcyjną. Nowe stanowiska obejmą Joanna Łazarz, Katarzyna Pietrewicz, Bartek Gorzejewski.
![Bartek Gorzejewski, Joanna Łazarz, Katarzyna Pietrewicz](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/6765655b098d9_vogue-awanse.jpg)
Bartek Gorzejewski, dotychczasowy szef rozwoju produktu Vogue.pl, zostaje zastępcą dyrektorki wydawniczej ds. operacyjnych Hanny Rydlewskiej. Będzie wspierać ją w codziennym zarządzaniu redakcją print i online, nadzorować współpracę redakcji z innymi działami, w tym z pionem finansów, dystrybucji oraz działem reklamy, a także odpowiadać za harmonogram wydawniczy.
Zmiany w „Vogue Polska”
Joanna Łazarz, dotychczasowa sekretarz redakcji „Vogue Polska”, zostaje zastępczynią redaktorki naczelnej magazynu. Na tym stanowisku będzie wspierać Inę Lekiewicz w zarządzaniu codzienną pracą redakcji, kontaktach z autorami, reprezentowaniu redakcji na zewnątrz. Będzie również odpowiedzialna za jeszcze bliższą współpracę redakcji drukowanej z pionem online.
Katarzyna Pietrewicz zostaje dyrektorką digital, będzie raportować do Bartka Gorzejewskiego. Na stanowisko redaktorki prowadzącej Vogue.pl awansuje z kolei Agnieszka Zygmunt. Obie będą odpowiadać za rozwój online’u „Vogue Polska”, w tym wdrożenie nowej strategii dla mediów społecznościowych, jeszcze większe zdywersyfikowanie źródeł ruchu oraz rozwój technologiczny strony.
– Wzmocniona struktura pozwoli nam na rozwijanie nowych projektów, w tym kolejnych wydań specjalnych „Vogue Polska” oraz produktów redakcyjno-reklamowych. Cieszę się, że wszystkie osoby, które zdecydowaliśmy się awansować, od dawna są częścią zespołu, doskonale znają jego potrzeby. Doceniam ich doświadczenie i trzymam kciuki za ich kolejne sukcesy – mówi Hanna Rydlewska, dyrektorka wydawnicza „Vogue Polska” i redaktorka prowadząca „Vogue Polska Living”.
Wydająca „Vogue Polska”, spółka Visteria, w ub.r. wypracowała 37,07 mln zł przychodów, o 24,4 proc. więcej niż rok wcześniej (29,81 mln zł). To rekordowy wynik w historii firmy, która na dobre prowadzi działalność od początku 2018 roku, gdy wprowadzono do sprzedaży polską edycję magazynu.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura i awanse w redakcji „Vogue Polska”