SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Vogue” liderem reklamowym. Dwa magazyny urosły mocniej

Cennikowe przychody reklamowe „Elle” i „Zwierciadła” w okresie od stycznia do października br. były ponad 30 proc. wyższe niż przed rokiem. Zmalały z kolei wpływy „Tele Tygodnia” i „Życia na gorąco” – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W okresie od stycznia do października br. magazyny otrzymały z reklam 3,4 mld zł – 1,4 proc. mniej niż w tym samym okresie 2023 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar Media).

Liderem wpływów z reklam wśród magazynów jest „Vogue”, który zarobił na reklamach w tym roku 607,1 mln zł, zwiększając je w skali roku o 13,1 proc. Drugi w zestawieniu „Twój Styl” miał 354,8 mln zł przychodów z reklam – 12,4 proc. więcej rdr. Podium zamyka „Tele Tydzień”, w którym marketerzy wydali 222,5 mln zł - 0,7 proc. mniej niż rok temu.

„Viva” na reklamach zarobiła 198,3 mln zł (+29,2 proc.), „Zwierciadło” – 185,7 mln zł (+35,8 proc.), „Życie na gorąco” – 127,5 mln zł (-6 proc.), a „Elle” – 123,7 mln zł (+37,5 proc.).

Reklamodawcy na promocję na łamach „Pani” przeznaczyli 91,2 mln zł (+17,4 proc.), w „Wysokich Obcasach Extra” – 72,3 mln zł (+12 proc.), a w „Forbes” – 70,3 mln zł (+25,8 proc.).

Dołącz do dyskusji: „Vogue” liderem reklamowym. Dwa magazyny urosły mocniej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Takie tak
600 milionów z reklam = 5 lat strat rzędu 15 milionów zi plus 17O tys zł zysku w poprzedni roku plus zero danych na temat sprzedaży co oczywiście rekladawcow bardzo cieszy = dwa tandetne eventy do roku z 3 liga lokalnych tzw gwiazd ostanu w pustym muzem
8 0
odpowiedź
User
Hahaha
Droga redakcjo. A kto dzis robi takie zestawienia dla prasy po RC??? To się nijak ma do tego jak naprawdę wyglada rzeczywistość; nie ośmieszajcie się! Niech Vogue zglosi swoją sprzedaz do PBC, to będzie dopiero hit i ubaw :p
2 0
odpowiedź