SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Złoty Orły rozdane

Podczas Gali zamykającej tegoroczny ogólnopolski festiwal reklamy Złote Orły dużo mówiło się o Heyah

Grand Prix otrzymała agencja G7 za kampanię wprowadzającą Heyah. Kolejne Złote Orły wręczono agencji G7 za logo Heyah (kat. Design) oraz za druk "Rysowanki" dla Heyah (kat. druk, prod. telekomunikacja).

Najwięcej Złotych Orłów zdobyła G7 – siedem (w tym jedną dla zespołu art directorów), sześć przypadło agencji PZL (w tym nagroda dla copywritera Cezarego Filewa), a po jednej statuetce otrzymały DDB Warszawa, TBWAWarszawa, Ad Fabrika FCB, Publicis, Gruppa66 Ogilvy, Firma Reklamowa Kuc, Artegence, Max Weber, Trzy Cztery/Photoby, TVP 1 i Schwartz. Złotego Orła w kategorii pierwsze kroki otrzymała Anna Łoskiewicz.

Dużym uznaniem cieszyła się także kreacja kampanii wakacyjnej Heyah. W kategorii film/ telekomunikacja reklamy Heyah były bezkonkurencyjne.  Jury Złotym Orłem nagrodziło film "Heyah atakuje komórki (teaser)", a filmy ”Gołąb” i „Robot” otrzymały wyróżnienia.  Poza nagrodami za wybrane filmy kampanii, wyróżnienia przyznane zostały za wakacyjną kampanię filmową "Heyah atakuje komórki" (kat. kampania filmowa) oraz za kampanię drukowaną "Strefa rażenia" (kat. kampania drukowana). W kategorii Interactive /banner za „płonący portal Heyah” wyróżnienie odebrała agencja FF Creation.
 
Za kampanię Heyah Złotym Orłem nagrodzono Zespół Art Directorów G7.

Po podsumowaniu zebranych nagród i wyróżnień tytułem Agencji Roku 2004 Jury festiwalu Złote Orły uhonorowało twórców reklam Heyah – Agencję G7 .

Na tegoroczną edycję festiwalu reklamowego Złote Orły nadesłano 358 prac. Zgłosiło je 68 agencji, firm i instytucji.

Dołącz do dyskusji: Złoty Orły rozdane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl