SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Zdążyć przed końcem'

Ostatnia odsłona kampanii drukarek laserowych HP przygotowanej przez Publicis i Optimedia.

Ruszyła szeroko zakrojona prasowa i radiowa kampania reklamowa drukarek laserowych HP. Hasło kampanii „Zdążyć przed końcem” ma zmotywować potencjalnych klientów HP do podjęcia jak najszybszej decyzji o zakupie drukarki przed końcem roku i przed końcem promocji. Kreację kampanii przygotował warszawski oddział agencji Publicis. Media zaplanował Dom Mediowy Optimedia.

Kampania, skierowana do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, informuje o promocyjnej ofercie firmy HP. Wszyscy, którzy do 31 stycznia 2006 roku kupią jeden z objętych promocją modeli laserowych drukarek HP otrzymają do niego pakiet serwisowy HP Care Pack zapewniający przedłużoną, aż trzyletnią gwarancję.

Reklama prasowa wykonana jest w niestandardowym formacie, który ma przyciągnąć uwagę czytelników. Reklamy zajmujące zarówno moduły poziome jak i pionowe będą „otaczały” standardowe teksty redakcyjne. Każdy z przygotowanych layoutów reklam będzie miał formę rozkładówek.

„W okresie przedświątecznym i noworocznym właściciele małych i średnich przedsiębiorstw są dosłownie zalewani reklamami różnych produktów. Dlatego, by wyróżnić nasz przekaz, zdecydowaliśmy się na nietypową formę reklamy. Taką, która przyciąga wzrok, na którą zwraca się uwagę nawet szybko przeglądając gazetę czy magazyn. A jednocześnie taką, która poprzez kolorystykę i formę kojarzy się z wydrukiem z drukarki laserowej” – powiedziała Dagmara Gadomska, Account Manager HP w agencji Publicis.

Wiodącym medium w tej kampanii jest prasa. Reklamy w niestandardowych formatach pojawią się w okresie świąteczno-noworocznym w dodatkach telewizyjnych do gazet ogólnopolskich między innymi w: Gazecie Telewizyjnej i TeleRzeczpospolitej, a także w tygodnikach takich jak: Polityka, Przekrój i Ozon oraz pismach IT: Enter, Chip, Komputer Świat czy PC World Komputer.

Oprócz reklamy prasowej przewidziana jest także kampania radiowa w takich stacjach jak: Tok FM, Trójka, Antyradio, PIN, Radiostacja, Radio ZET, RMF Classic, Radio Jazz. Dodatkowym wsparciem dla kampanii będą informacje umieszczone w Internecie.

„Z naszych analiz rynku wynika, że taki dobór mediów pozwoli naszemu Klientowi dotrzeć z informacją o promocji do możliwie dużej grupy właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, którzy stanowią grupę docelową tej kampanii. Większość z nich przegląda prasę, a wszyscy słuchają w samochodach radia, więc wiadomość o ofercie HP powinni otrzymać na czas" - powiedziała Monika Dobrowolska, Senior Media Buyer w Optimedia Poland.

Dołącz do dyskusji: 'Zdążyć przed końcem'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl