„Zanurz i wygraj” w kampanii herbaty Lipton (wideo)
Ruszyła kampania herbaty Lipton (produkowanej przez Unilever Polska) pod hasłem „Zanurz i wygraj”. Akcję, obejmująca loterię promocyjną, przygotowały i realizują firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.
W ramach akcji „Zanurz i wygraj” do sprzedaży trafiły opakowania herbaty Lipton ze specjalnymi torebkami, na których - po zanurzeniu w wodzie - ukazuje się symbol nagrody.
Do zdobycia są rowery, słuchawki i opakowania Lipton Lemon Piramidki. Żeby odebrać nagrodę, należy zachować torebkę, opakowanie i paragon potwierdzający zakup.
Akcja potrwa do końca br.
Promocję wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji (15-sekundowy spot emitowany w stacjach z oferty TVN, Polsat, TVP, IDMnetu i Atmediów), internecie (m.in. serwis zanurziwygraj.pl) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).
Za przygotowanie i obsługę promocji odpowiada agencja Red8 Digital, która też zajęła się kreacją reklam wspierających akcję. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Zanurz i wygraj” w kampanii herbaty Lipton (wideo)