Dział kosmetyczny w Unileverze z nowym kierownictwem
Unilever wprowadza kluczowe zmiany w dziale Personal Care, części odpowiadającej za kosmetyki. Tomasz Suffner awansował na stanowisko general manager Personal Care Poland, Iwona Towalska objęła funkcję customer strategy planning head & net revenue management, a Joanna Orzechowska została mianowana head of marketing & media.

Jak podaje Unilever, nowi liderzy będą odpowiedzialni za dalszy rozwój i umacnianie pozycji marek kosmetycznych, między innymi Dove, Rexona czy AXE, koncentrując się na innowacjach i wzroście rynkowym. Firma zaznacza, że strategiczne zmiany na kluczowych stanowiskach to odpowiedź na potrzeby polskiego rynku, który z perspektywy firmy należy do grona jednego z sześciu najważniejszych w Europie.
Tomasz Suffner, związany z Unilever od ponad 12 lat, rozpoczął swoją karierę w 2013 roku w ramach programu Unilever Future Leaders. Jako doświadczony manager, specjalizuje się w zarządzaniu zmianą oraz kierowaniu zespołami cross-funkcjonalnymi. Posiada bogate doświadczenie w marketingu na stanowiskach o regionalnym zasięgu.

Obecnie jako general manager Personal Care Poland w globalnych strukturach Unilever dołącza do Europejskiego Zespołu Liderów Personal Care. W nowej roli będzie odpowiedzialny za zarządzanie zmianą w Polsce w czasie globalnych wdrożeń w obszarze strategii, struktury oraz kultury organizacyjnej. Będzie to kolejny międzynarodowy projekt, który implementuje na polskim rynku.
Iwona Towalska dołączyła do zespołu Unilever w 2019 roku jako trade marketing team leader. Przez ponad 15 lat prowadziła zespoły w ramach różnych kategorii FMCG, budując bogate doświadczenia w obrębie opracowywania strategii wdrażania planów marketingowych, aby realizować postawione cele biznesowe.

Jako head of customer strategy planning & net revenue management będzie odpowiedzialna za stworzenie, egzekucję oraz ewaluację długoterminowej strategii działania dla kategorii Personal Care. Kluczową rolą będzie również zarządzenie zmianą w zakresie implementacji nowej metodologii pracy.
Joanna Orzechowska jest związana z Unilever od ponad 11 lat. Jest liderem z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu kategoriami i ich strategią biznesową, prowadzeniu marek oraz realizacji działań skoncentrowanych na konsumencie, maksymalizacji udziałów rynkowych, przychodów i marży. Swoją karierę rozwijała w międzynarodowych organizacjach na stanowiskach lokalnych oraz regionalnych działach marketingowych.

Na stanowisku head of marketing & media przejmuje pełną odpowiedzialność biznesową za kategorię produktów Personal Care w Unilever. Do najważniejszych zadań będzie należało opracowanie strategii kategorii oraz marek (Dove, Dove Men+Care, Rexona, Rexona Men, Axe oraz Lux), współpraca z mediami oraz działania digital i dCommerce.
Dołącz do dyskusji: Dział kosmetyczny w Unileverze z nowym kierownictwem