SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zamiana mężów w kampanii Fortuny

Marka Fortuna (Agros Nova) w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnejpromuje nową linię soków wielowarzywnych WW+, które w lutym trafiłyna sklepowe półki.

30-sek. spot, wyprodukowany dla Agros Nova przez agencję DDBWarszawa, pokazuje z lekkim przymrużeniem oka (pomysł zamiany"zwykłych" mężów na mężów "z żeń-szeniem") benefity płynące zregularnego spożywania żeń-szenia, który teraz można znaleźć wunikalnej linii soków wielowarzywnych Fortuna WW+.

Spot od kilku dni emitowany jest w siedmu ogólnopolskichstacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TVN7, TV4),w kanałach tematycznych At Media oraz TVN24.

Obok kampanii telewizyjnej nowe wdrożenie Fortuny wspieraszeroka kampania w prasie konsumenckiej (magazyny lifestyle'owe,poradnikowe, parentingowe, TV-guide'y).

fortuna

Równolegle realizowana jest akcja promocyjna w największychklubach fitness i siłowniach na terenie całego kraju. Dla potrzebkampanii uruchomiony został również nowy, specjalny serwisinternetowy pod adresem: fortuna.com.pl.

Agencja: DDB Warszawa
Account director: Michał Czarkowski
Dyr. kreatywni: Józef Dutkiewicz / Mariusz Pitura
Senior art. director: Marcin Zaborski
Senior copywriter: Michał Desowski
Producent agencyjny: Magdalena Ledóchowska

Planowanie i zakup mediów: MediaCom
Strona www: Kamikaze

Dołącz do dyskusji: Zamiana mężów w kampanii Fortuny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl