Bogini Fortuna „zawsze tam, gdzie coś może się wydarzyć”. Rusza kampania bukmachera
Fortuna Zakłady Bukmacherskie ruszyła z nową kampanią wizerunkowo-promocyjną. W ramach akcji „Zawsze kiedy chcesz coś przeżyć” przygotowane zostały spoty wideo z udziałem brand hero marki – Bogini Fortuny oraz nowości produktowe skierowane do nowych i obecnych graczy.
Na potrzeby kampanii powstały 60, 30 i 15-sekundowe spoty sponsoringowe oraz spoty reklamowe poświęcone najważniejszym punktom bukmacherskiej oferty Fortuny, których kolejne odsłony będą wyświetlane w najbliższych miesiącach.
Komunikacja obejmie formaty telewizyjne, digitalowe i social mediowe. Po raz kolejny w spocie występuje brand hero marki, Bogini Fortuna.
- Nie sposób nie zauważyć, że wraz z rozwojem rynku bukmacherka przestała być rozrywką wyłącznie dla największych sportowych pasjonatów. Dyskusje na temat przewidywanych wyników czy koleżeńskie typowania są z nami każdego dnia. Chcemy, aby Fortuna była naturalną częścią tej rzeczywistości proponując zawsze proste do zrozumienia zasady gry, angażujące akcje marketingowe oraz nieoczywiste produkty i promocje, wszystkim którzy chcą coś przeżyć – mówi Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.
Za koncept kreatywny, nadzór i obsługę kampanii odpowiada agencja Punchline. Spoty w reżyserii Kuby Michalczuka zostały wyprodukowane przez Watchout Studio.
Dołącz do dyskusji: Bogini Fortuna „zawsze tam, gdzie coś może się wydarzyć”. Rusza kampania bukmachera