Fortuna Playerem Onnetwork się toczy
Onnetwork, w ramach kampanii reklamowej „Fortuna. Trzy zakłady bez ryzyka na start!” stworzył niestandardowy „klikalny” Branding Playera w kształcie litery „L” zwanym potocznie „L-ką” lub „eLON-em” (nazwa własna).
Wspomniana „L-ka” to interaktywny, niezasłaniający wideo obszar reklamowy, przebiegający wzdłuż dolnej i lewej krawędzi materiału wideo.
Główną zaletą takiego rozwiązania jest umieszczenie „klikalnego” obszaru reklamowego bezpośrednio w Playerze Onnetwork, który pozostaje aktywny zarówno podczas emisji spotu reklamowego, jak i wyświetlania contentowego materiału wideo premium, w tym przypadku sportowego. Dzięki temu użytkownik ma możliwość przejścia na stronę z ofertą w dowolnym momencie oglądanego materiału wideo.
„Onnetwork ma wszystko, by realizować innowacyjne i skuteczne kampanie wideo w internecie. Oparty na własnej technologii Player wideo, który jest zaimplementowany obecnie w ponad 1200 witrynach w kraju w połączniu z najlepszymi programistami na rynku pozwala nam wdrażać w krótkim czasie nawet takie rozwiązania, jakich jeszcze nie było.” – dodaje Adrian Wojtaszek, Chief Sales Officer.
Interaktywny Branding Playera można zobaczyć m. in. na portalach: 90minut.pl, gol24.pl, sportowy24.pl, dieroten.pl, goal.pl.
Onnetwork jest firmą technologiczną, która umożliwia wydawcom online zarabianie na treściach wideo, a reklamodawcom realizowanie kreatywnych i oryginalnych kampanii reklamowych.