SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

YouTube liderem na rynku serwisów wideo

Liczba amerykańskich użytkowników regularnie oglądających klipy wideo w sieci cały czas rośnie, chociaż w ciągu ostatniego półrocza wzrost był niższy niż we wcześniejszym okresie.

We wrześniu wideo online oglądało 74,8 procenta amerykańskich internautów - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore. To o niecały procent więcej w porównaniu z majem.

Przekłada się to na około 136 milionów mieszkańców USA oglądających klipy wideo w sieci we wrześniu - o około 4 miliony więcej niż w maju.

Dzięki YouTube, na rynku internetowych serwisów wideo dominuje Google z udziałami na poziomie 28,3 procenta. Materiały wideo na stronach Google obejrzało we wrześniu 71,6 miliona unikalnych użytkowników, z czego prawie 70 milionów na YouTube.

Za Google na rynku serwisów wideo we wrześniu znalazły się strony należące do: Fox Interactive Media (4,2 procenta udziałów w rynku), Yahoo (4,1 procenta), Viacom Digital (3,3 procenta), Time Warner Network (2,2 procenta), Microsoftu (2,1 procenta), Disney Online (1 procent), ESPN (1 procent), Comcast Corp. (0,6 procenta) oraz CBS Corp. (0,5 procenta).

Z danych comScore wynika również, że Amerykanie obejrzeli we wrześniu w sieci łącznie ponad 9 miliardów klipów. Przeciętny internauta w ciągu miesiąca obejrzał 181 minut materiałów wideo, a przeciętny klip trwał 2,7 minuty.

źródło: Marketing Charts

Dołącz do dyskusji: YouTube liderem na rynku serwisów wideo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl