„Wygraj słoneczne wakacje” w największej kampanii piwa Corona Extra
Zakończyła się największa jak dotąd na polskim rynku akcja marketingowa piwa Corona Extra (produkowanego przez AB-InBev, a dystrybuowanego przez UDH). Za przygotowanie i realizację działań odpowiadała agencja Resort Marketing.
Akcja, prowadzona pod hasłem „Wygraj słoneczne wakacje”, była oparta na konkursie, w którym należało kupić piwo Corona Extra, odebrać potwierdzający to kupon i na stronie coronaextra.pl zgłosić dokończenie zdania: „Gdy zachodzi słońce…”. Główną nagrodą był voucher na podróż dla dwóch osób.
Kampania obejmowała cykl eventów w kilku największych miastach oraz działania marketingowe w internecie (reklamy display, content marketing, komunikacja w social media).
Za przygotowanie strategii i koncepcji kampanii, organizację eventów oraz działania w social media odpowiadała agencja Resort Marketing.
Dołącz do dyskusji: „Wygraj słoneczne wakacje” w największej kampanii piwa Corona Extra