Mateusz Gessler delektuje się piwem 1664 Blanc
Wystartowała kampania reklamowa piwa 1664 Blanc. Zaangażował się w nią znany kucharz, restaurator i osobowość telewizyjna francuskiego pochodzenia - Mateusz Gessler. Spoty telewizyjne oraz akcje promocyjne w wybranych restauracjach Mateusza Gesslera potrwają do końca października.
Współpraca z Mateuszem Gesslerem ma podkreślać wyjątkowy charakter białego piwa 1664 Blanc, które łączy nuty smakowe delikatnej goryczki, cytrusów i subtelnych przypraw.
W ramach kampanii w warszawskiej restauracji Mateusza Gesslera Ćma w Hali Koszyki odbędą się również specjalne akcje promocyjne pod nazwą „Blue Hours”, gdzie goście będą mogli spróbować piwa 1664 Blanc w niecodziennej atmosferze. Piwo to będzie również dostępne w innej restauracji ambasadora - Warszawski Sen w Hali Koszyki.
- Bardzo cieszymy się ze współpracy z Mateuszem Gesslerem. Dzięki zaangażowaniu tak szczególnego ambasadora, jeszcze więcej osób będzie miało okazję odkryć niezwykły smak piwa 1664 Blanc – mówi Olga Wróbel, junior brand managerka marki 1664 Blanc.
Za część kreatywną i produkcyjną kampanii odpowiada Papaya Films. Reżyserem spotu jest Daniel Jaroszek. Zakupem mediów zajmuje się iProspect.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Gessler delektuje się piwem 1664 Blanc