Perła "Niesie do przyjaciół" na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie).
W trakcie kampanii wykorzystywany jest format Video Sponsored Session, emitowany jako pojedynczy materiał poza blokiem reklamowym. Wideo uruchamia się automatycznie z dźwiękiem. Rozliczenie następuje w modelu CPCV, co oznacza, że opłata jest naliczana tylko za w pełni obejrzane filmy.
W kampanii „Perła niesie do przyjaciół” marka wykorzystuje 4 spoty promujące Perłę Chmielową, Export, Miodową. Celem kampanii na Spotify jest wzmocnienie wizerunku marki Perła oraz pozyskanie nowych klientów. Kampania skierowana jest do osób w wieku 18-34 lat, które stanowią najliczniejszą grupę użytkowników tej platformy.
- W kampanii zastosowany został format Video Sponsored Session, emitowany wyłącznie na mobile’u, po spocie wideo dodatkowo wyświetlany jest baner w grafice klienta z nagranym audio mówiącym o tym, że użytkownik otrzymuje 30 minut muzyki bez reklam. W ubiegłym roku Perła prowadziła na Spotify podobną kampanię i jej wyniki były znacznie powyżej benchmarków. Początek tegorocznej kampanii zapowiada nawet jeszcze lepsze wyniki, w działaniach wykorzystywane są rotacyjnie 4 różne spoty, osiągające CTR-y na poziomie od ponad 3 % do nawet niemal 6 % - komentuje Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify sales lead w polskim oddziale Aleph Group.
Działania marketingowe na Spotify są elementem szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, która obejmuje również kanały online, telewizję, platformy Polsat Box, Player oraz TVP VOD, Addressable TV oraz nośniki OOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Group.
Dołącz do dyskusji: Perła "Niesie do przyjaciół" na Spotify