Wegetariański spot zbyt seksowny na Super Bowl (wideo)
Telewizja NBC odmówiła wyemitowania w przerwie meczu o Super Bowlreklamy zachęcającej do wegetarianizmu. Stacja uzasadniła, że spotpokazujący skąpo ubrane modelki z warzywami jest zbyt wyuzdany.
Przygotowana przez organizację PETA (ang. People for the EthicalTreatment of Animals, czyli Ludzie na rzecz Etycznego TraktowaniaZwierząt) reklama telewizyjna zachęcająca do wegetarianizmupokazuje skąpo ubrane kobiety, które w wyzywający sposób trzymająróżne warzywa. "Badania pokazują, że wegetarianie mają lepszy seks"- mówi slogan puentujący filmik, który stowarzyszenie chciałozaproponować do nadania w przerwie transmisji telewizyjnej meczufinałowego o Super Bowl rozgrywanego w zawodowej lidze futboluamerykańskiego NFL.
Jednak stacja NBC, która transmituje to wydarzenie, odmówiłapokazania reklamy. - Spot pokazuje poziom seksualnościprzekraczający nasze standardy - uzasadniła Victoria Morgankierująca biurem reklamy tego kanału.
Dołącz do dyskusji: Wegetariański spot zbyt seksowny na Super Bowl (wideo)