General Motors usprawnia działania marketingowe
Koncern motoryzacyjny General Motors kontynuuje usprawnianie działań marketingowych pod kierownictwem Norma de Greve, globalnego dyrektora ds. marketingu, który objął to stanowisko 18 miesięcy temu. Efektem tego procesu są nowe nominacje w firmie.
Kurt Unkel został zatrudniony jako globalny dyrektor, szef operacji medialnych. Będzie podlegał Shenan Reed, globalnemu dyrektorowi ds. mediów w GM.
Unkel ostatnio był dyrektorem ds. transformacji w Dentsu Media i starszym wiceprezesem ds. strategii produktu w Nielsen. Wcześniej spędził prawie 8 lat w GTB, gdzie jego obowiązki obejmowały dyrektora ds. platformy i dyrektora ds. cyfrowych.
Megan Stooke, wieloletnia dyrektor ds. marketingu w GM, która ostatnio pełniła funkcję dyrektora ds. marketingu w GM Brand i dyrektora ds. marketingu w GM Energy, opuszcza firmę. Stooke pracuje w firmie od sierpnia 1999 r., kiedy dołączyła do GM Holden Australia, Ltd. Przez dwie dekady pełniła także inne funkcje, m.in. dyrektora generalnego ds. marketingu globalnego, dyrektora ds. marketingu globalnego marki Chevrolet oraz dyrektora ds. marketingu ds. doświadczeń klientów w segmencie pojazdów elektrycznych marki Cadillac.
Reorganizacja w marketingu różnorodności
GM reorganizuje także swoje działania w zakresie marketingu różnorodności. Tarshena Armstrong, która przez cztery lata była dyrektorem ds. marketingu różnorodności i rozwoju, zostaje regionalnym dyrektorem sprzedaży Buick i GMC w Connecticut.
Brianne Boles-Marshall zostaje liderem strategii mediów etycznych i opartych na różnorodności. Wcześniej przez ostatnie trzy lata zajmowała się globalnymi usługami marketingowymi, strategią mediów różnorodności i inwestycjami.
Obowiązki Armstrong są przegrupowywane między Bolles-Marshall a zespołami marki. Będzie kierować wszystkimi działaniami medialnymi wokół inwestycji medialnych, partnerów i funduszu GM INvested, który jest inicjatywą GM mającą na celu aktywne przydzielanie inwestycji na rzecz wspierania różnorodnych firm medialnych i marketingowych, w szczególności tych należących do niedostatecznie reprezentowanych grup.
Dołącz do dyskusji: General Motors usprawnia działania marketingowe