SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Warzywne inspiracje” reklamują Bonduelle Gotowane na parze

Startuje internetowa kampania reklamowa warzyw w puszkach „Gotowane na parze” i „Już przygotowane na parze” marki Bonduelle. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Insignia i Codemedia.

- Kampania ma na celu pokazanie jak łatwo i szybko przygotować zdrowe i smaczne potrawy z wykorzystaniem warzyw gotowanych na parze Bonduelle oraz zainspirowanie kobiet do przyrządzania pełnowartościowych, bogatych w składniki odżywcze posiłków przez cały rok - opisuje Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle w Polsce i krajach bałtyckich. Reklamy przekonują, że warzywa są przygotowane na parze już podczas procesu produkcji w fabrykach Bonduelle, dzięki czemu mają idealny smak i chrupkość oraz maksimum wartości odżywczych.

W ramach akcji w serwisie Warzywneinspiracje.pl uruchomiono sekcję „Na parze”, w której publikowane będą kulinarne inspiracje (również w formie wideo) przygotowane we współpracy z blogerką kulinarną Aleksandrą Krzyżanowską. Kampania obejmuje również reklamy na stronach kulinarnych oraz o zdrowiu i urodzie, takich jak Durszlak.pl, Kafeteria.pl, Ugotuj.pl, Elle.pl czy Kobieta.pl. Potrwa do połowy marca.

Kreację kampanii przygotowała agencja Insignia, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.

Dołącz do dyskusji: „Warzywne inspiracje” reklamują Bonduelle Gotowane na parze

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jezusmaria
Jessuuuu, jak można puścić takie coś!
odpowiedź