SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Viva” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, w dół tylko „Newsweek” (TOP 10)

Od stycznia do lipca br. wśród 10 magazynów z największymi wpływami reklamowymi jedynie „Newsweek Polska” zanotował ich spadek. Znacznie więcej niż rok wcześniej zarobiły natomiast „Viva”, „Twój Styl” i „Party”.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Wydawcy magazynów przez siedem miesięcy br. zarobili cennikowo na reklamach blisko 2 mld zł - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl. To 15,5 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem ub.r.

Wpływy reklamowe „Twojego Stylu”, „Vivy”, „Party” i „Przyjaciółki” wzrosły w tym okresie bardziej niż całego segmentu magazynów. Pierwszy miesięcznik zwiększył przychody z reklam o 33,6 proc., do 126,9 mln zł. „Viva” zarobiła o 39,7 proc. więcej (103,6 mln zł), a „Party” - o 30, 2 proc. więcej (56 mln zł). Z kolei na reklamy w „Przyjaciółce” marketerzy wydali 46 mln zł, o 28,3 proc. więcej niż przed rokiem.

Marketerzy przeznaczyli też więcej na reklamy w kilku innych tytułach. „Tele Tydzień” zarobił dzięki reklamom 77,1 mln zł (wzrost o 9,2 proc. w skali roku), a „Wprost” - o 3,5 proc. więcej (67,7 mln zł). „Claudia” zwiększyła przychody o 7,7 proc. (do 43 mln zł), a „Polityka” - o 14,4 proc. (do 42,6 mln zł), natomiast „Flesz” - o 9,8 proc. (do 40,7 mln zł).

W dziesiątce najlepiej zarabiających na reklamach magazynów jedynie „Newsweek Polska” zanotował spadek na poziomie 14,1 proc., do 62,2 mln zł.

Wpływy reklamowe magazynów

(dane cennikowe Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I-VII 2014

I-VII 2015

zmiana proc.

TWÓJ STYL

95 010 641 zł

126 942 530 zł

33,6

VIVA

74 175 900 zł

103 594 282 zł

39,7

TELE TYDZIEŃ

70 634 750 zł

77 138 654 zł

9,2

WPROST

65 391 664 zł

67 669 694 zł

3,5

NEWSWEEK POLSKA

72 394 203 zł

62 187 315 zł

-14,1

PARTY

42 998 711 zł

55 997 226 zł

30,2

PRZYJACIÓŁKA

35 848 342 zł

46 007 731 zł

28,3

CLAUDIA

39 964 975 zł

43 041 934 zł

7,7

POLITYKA

37 225 301 zł

42 594 975 zł

14,4

FLESZ

37 024 745 zł

40 664 688 zł

9,8

razem

1 696 377 503 zł

1 958 565 250 zł

15,5

Dołącz do dyskusji: „Viva” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, w dół tylko „Newsweek” (TOP 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl