Wśród serwisów regionalnych Onet przed Naszym Miastem. „Dziennik Zachodni” wyprzedził Trójmiasto
Liderem wśród serwisów z informacjami regionalnymi i lokalnymi jest dotycząca tej tematyki część Onetu, która wyprzedza Nasze Miasto (Polska Press) oraz analogiczną sekcję portalu „Gazety Wyborczej”. W grupie witryn dotyczących wybranych regionów serwis „Dziennika Zachodniego” wysunął się nad Trójmiasto.pl.

W marcu 2025 roku część portalu Onet (Ringier Axel Springer Polska) z informacjami regionalnymi i lokalnymi odwiedziło 6,57 mln internautów, co dało 22,12 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 5 minut i 33 sekundy. Nasze Miasto (Polska Press) przyciągnęło zaś 6,39 mln użytkowników (21,52 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 3 minuty i 45 sekund – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Oprócz Onetu w zestawieniu są sekcje regionalno-lokalne innych portali ogólnotematycznych. W witrynie „Gazety Wyborczej” (Agora) taki dział zanotował 5,96 mln odwiedzających, 20,08 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 9 sekund średniego czasu korzystania, na portalu TVN24 – 3,52 mln użytkowników, 11,87 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 26 sekund średniego czasu korzystania, w serwisie „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) – 3,18 mln internautów, 10,7 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 43 sekundy przeciętnego czasu, zaś na portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) – 3,05 mln użytkowników, 10,28 proc. zasięgu oraz 6 minut i 51 sekund.
CZYTAJ TEŻ: Te witryny i aplikacje odwiedzamy najczęściej. Interia z Polsatem na czele przed RASP
Z kolei w grupie witryn poświęconych wybranym regionom na czele był serwis „Dziennika Zachodniego” (Polska Press), który przyciągnął 2,49 mln internautów (co dało 8,37 proc. zasięgu), każdego średnio na 3 minuty i 19 sekund. Niżej w rankingu są witryny innych dzienników Polska Press: portal „Nowości Dziennika Toruńskiego” zanotował 2,35 mln użytkowników, 2 minuty i 20 sekund przeciętnego czasu korzystania oraz 7,92 proc. zasięgu, zaś serwis „Gazety Wrocławskiej” – 2,12 mln odwiedzających, 4 minuty i 32 sekundy przeciętnego czasu oraz 7,15 proc. zasięgu.
Natomiast Trójmiasto.pl odwiedziło 2,17 mln internautów (7,32 proc. zasięgu), spędzając średnio po 7 minut i 32 sekundy. W tej ostatniej statystyce witryna osiągnęła najlepszy wyniki w całym zestawieniu.

Miesiąc do miesiąca sekcja regionalno-lokalna Onetu straciła 404,2 tys. użytkowników (5,8 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o minutę i 24 sekundy (19,2 proc.).
CZYTAJ TEŻ: Sprzedaż dzienników regionalnych 20 proc. w dół. Które tytuły straciły najwięcej?
W konsekwencji zmalała jej przewaga na dwoma kolejnymi witrynami. Nasze Miasto zyskało 255,2 tys. odwiedzających (4,2 proc.) i 6 sekund przeciętnego czasu korzystania (2,7 proc.), a część portalu „Gazety Wyborczej” z treściami regionalnymi i lokalnymi – 575,3 tys. internautów (10,7 proc.) oraz sekundę średniego czasu (0,4 proc.).
Z kolei w witrynie „Dziennika Zachodniego” przybyło 456 tys. internautów (22,5 proc.) przy spadku średniego czasu spędzonego przez każdego o 7 sekund (3,4 proc.), a serwis „Nowości Dziennika Toruńskiego” zyskał 741,8 tys. użytkowników (46 proc.) oraz 9 sekund średniego czasu (6,9 proc.).
Pod względem zasięgu oba portale wysunęły się nad Trójmiasto.pl, w którym ubyło 194,9 tys. internautów (8,2 proc.), zaś przeciętny czas korzystania wydłużył się o 22 sekundy (5,1 proc.).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Dołącz do dyskusji: Wśród serwisów regionalnych Onet przed Naszym Miastem. „Dziennik Zachodni” wyprzedził Trójmiasto