SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Użytkownicy Twittera kupują więcej muzyki

Aktywni użytkownicy serwisu społecznościowego Twitter kupują średnio o 77 procent więcej cyfrowej muzyki w porównaniu z osobami, które z niego nie korzystają.

Co więcej, 12 procent osób, które w ciągu ostatnich trzech miesięcy kupiły muzykę, korzystały również z Twittera, w porównaniu z 8 procentami ogółu internautów - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę NPD Group.

"Aktywni użytkownicy Twittera są na podstawie swojej historii kupowania muzyki po prostu bardziej wartościowi dla wytwórni nagraniowych i sprzedawców niż osoby, które nie korzystają z serwisu" - stwierdził Russ Crupnick, analityk NPD.

Badanie pokazało, że w ostatnich trzech miesiącach za płytę CD z muzyką zapłaciło 33 procent, a za muzykę cyfrową 34 procent użytkowników Twittera. W przypadku ogółu internautów wskaźniki te wyniosły odpowiednio 23 i 16 procent.

1/3 użytkowników Twittera słuchała muzyki również w serwisie społecznościowym, 41 procent poprzez radio internetowe, a 39 procent oglądało w sieci muzyczne klipy wideo.

Dołącz do dyskusji: Użytkownicy Twittera kupują więcej muzyki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl