Użytkownicy Twittera kupują więcej muzyki
Aktywni użytkownicy serwisu społecznościowego Twitter kupują średnio o 77 procent więcej cyfrowej muzyki w porównaniu z osobami, które z niego nie korzystają.
Co więcej, 12 procent osób, które w ciągu ostatnich trzech miesięcy kupiły muzykę, korzystały również z Twittera, w porównaniu z 8 procentami ogółu internautów - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę NPD Group.
"Aktywni użytkownicy Twittera są na podstawie swojej historii kupowania muzyki po prostu bardziej wartościowi dla wytwórni nagraniowych i sprzedawców niż osoby, które nie korzystają z serwisu" - stwierdził Russ Crupnick, analityk NPD.
Badanie pokazało, że w ostatnich trzech miesiącach za płytę CD z muzyką zapłaciło 33 procent, a za muzykę cyfrową 34 procent użytkowników Twittera. W przypadku ogółu internautów wskaźniki te wyniosły odpowiednio 23 i 16 procent.
1/3 użytkowników Twittera słuchała muzyki również w serwisie społecznościowym, 41 procent poprzez radio internetowe, a 39 procent oglądało w sieci muzyczne klipy wideo.
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy Twittera kupują więcej muzyki