SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Uważaj na Kapsle soków Tymbark!'

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię reklamową dla marki Tymbark pod hasłem Uważaj na Kapsle.

Celem akcji jest poinformowanie o rozpoczynającej się promocji Tymbarku i nagrodach dla jej uczestników. Do wygrania jest 5 ml butelek napoju jabłko z miętą i 5 samochodów Mini One.

Filmy i billboardy zachęcają do udziału w nowej promocji lidera na rynku soków, bowiem każda z czterech reklam telewizyjnych w humorystyczny sposób opowiada o tym, że przed szczęściem nie ma ucieczki. Zwłaszcza, że szczęście od Tymbarku to ponad 5 000 000 nagród, wśród których znajduje się aż 5 modnych samochodów MINI ONE. Dynamiczne spoty reklamowe wzbogaca zadziorna aranżacja przeboju Skaldów - „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” w wykonaniu Cool Kids of Death.

Grupę docelową nowego konkursu marki stanowi całe pokolenie Tymbark.

Reklamy będzie można zobaczyć w telewizji i kinie oraz usłyszeć w radiu. W kampanii wykorzystano też outdoor. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenithmedia.

Dołącz do dyskusji: 'Uważaj na Kapsle soków Tymbark!'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl