UPC promuje nową ofertę dla biznesu
Pod hasłem „Twoje potrzeby. Nasze zobowiązanie” 4 kwietnia ruszyła nowa kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC Polska skierowaną do klientów biznesowych. Akcja obejmuje telewizję i internet.
Celem kampanii jest poinformowanie o nowej ofercie z segmentu SOHO. UPC Biznes to łącze internetowe o przepustowości do 120 Mb/s, linie telefoniczne do 1500 minut w abonamencie na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz oferta kanałów telewizyjnych dla biznesu.
Działania prowadzone są w telewizji (m.in. TVN 24, TVN CNBC, TVP Info) i w internecie (m. in. twoja-firma.pl, money.pl, e-prawnik.pl, onet.pl i wp.pl). Kampania obejmuje także materiały BTL, takie jak ulotki i plakaty.
Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Media Vest. Kreacją kampanii zajęła się agencja Pompidou. Spot stworzony przez Mechaniczną Pomarańczę, do obecnej oferty biznesowej zaadaptował Deepflame. Materiały BTL przygotowała agencja Arip.
Kampania będzie trwała do 21 kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: UPC promuje nową ofertę dla biznesu