Uderzająca moc orzeźwienia w kampanii wody gazowanej Żywiec Zdrój
Marka Żywiec-Zdrój (Danone) rozpoczęła kampanię reklamową wariantu Mocny Gaz. Akcję pod hasłem "Uderzające orzeźwienie" przygotowały VMLY&R, K2 Precise oraz Mediacom.

Najnowsza kampania Żywiec Zdrój „Uderzające orzeźwienie” jest poświęcona wodzie gazowanej Mocny Gaz i ma na celu podkreślenie mocnego orzeźwienia, jakie dostarcza produkt. W reklamie bohater sięga po wodę Mocny Gaz, kiedy jest naprawdę spragniony i zmęczony. Zalewa go "moc orzeźwienia" promowanego produktu Żywiec Zdrój.
Akcję w ramach kampanii wspierają reklamy telewizji oraz internecie, w tym na kanale YouTube, w mediach społecznościowych oraz w aplikacjach mobilnych. Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe.
Za koncept oraz kreację spotu odpowiada agencja VMLY&R. Działania w internecie i mediach społecznościowych koordynuje K2 Precise, za zakup mediów odpowiada Mediacom.
Dołącz do dyskusji: Uderzająca moc orzeźwienia w kampanii wody gazowanej Żywiec Zdrój