TV Republika wchodzi do panelu Nielsena i rozbudowuje dział reklamy
W marcu br. TV Republika objęta zostanie testowym pomiarem telemetrycznym przez Nielsen Audience Measurement. Piotr Barełkowski, prezes stacji, zapowiada, że kanał nie zamierza na razie korzystać z usług brokera, ale poszerzy własny dział reklamy.
Testowy pomiar oglądalności TV Republika przez instytut Nielsen Audience Measurement ma być prowadzony w dniach od 3 do 15 marca br. - Po jego realizacji mamy zamiar dołączyć do panelu telemetrycznego na stałe - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Barełkowski.
Nadawca z wejściem do panelu czekał na poszerzenie zasięgu technicznego. Obecnie stacja dostępna jest w Cyfrowym Polsacie, w czterech z pięciu największych sieci kablowych (UPC Polska, Vectra, Inea i Toya), a także w ponad 100 małych kablówkach. - Do pełnego zasięgu brakuje nam jeszcze platformy nc+ i sieci Multimedia Polska. Rozmowy się toczą - mówi Barełkowski, podkreślając, że negocjacje z Multimediami są już bardzo zaawansowane.
Mimo wejścia do panelu Nielsena, TV Republika cały czas będzie sprzedawać reklamy samodzielnie. - Autonomiczna sprzedaż nie musi być mniej skuteczna niż sprzedaż poprzez brokera - zapewnia prezes stacji.
Obecnie TV Republika wraz z innymi mediami konserwatywnymi, jak m.in. „Gazeta Polska” i „Tygodnik Do Rzeczy”, prowadzi kampanię “Zarabiaj reklamując się w dobrych mediach”, która ma zachęcić reklamodawców do zamieszczania w nich reklam (dowiedz się więcej). Niebawem stacja poszerzy też zespół biura reklamy, w którym pracują obecnie cztery osoby. Jak zapowiada Barełkowski, do działu dołączy jeszcze kilku pracowników.
Od 10 lutego br. TV Republika ma nowa siedzibę. W budynku przy ul. Dzielnej w Warszawie stworzono dwa studia - jedno do newsów, drugie do programów publicystycznych (więcej na ten temat). Niebawem kanał ma wprowadzić do ramówki nowe programy, a docelowo zacznie emisję serwisów informacyjnych co godzinę.
Dołącz do dyskusji: TV Republika wchodzi do panelu Nielsena i rozbudowuje dział reklamy