TequilaPolska dla Lajkonika
Pod hasłem "Chwile warte pamiętania" rozpoczęła się kampania promocyjna paluszków marki Lajkonik firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o.
Celem I etapu kampanii, który potrwa do końca maja, jest wzrost sprzedaży paluszków Lajkonik, w tym w szczególności Familijnej Paczki - najlepszej na rodzinne spotkania. Za przygotowanie i realizację całorocznej kampanii Lajkonika odpowiedzialna jest agencja TequilaPolska.
W ramach akcji promocyjnej „Chwile warte pamiętania”, agencja TequilaPolska przygotowała loterię konsumencką, w której do wygrania jest 300 aparatów cyfrowych Kodak. Zadaniem promocji jest zakomunikowanie, że paluszki Lajkonik to wysoka jakość za rozsądną cenę i najlepszy wybór na rodzinne spotkania. W ten sposób wspierana jest sprzedaż największego, 300 gramowego opakowania paluszków Lajkonik – Familijnej Paczki. Aby wziąć udział w cotygodniowym losowaniu należy zebrać 300 punktów z paczek Paluszków Lajkonik i wysłać pod wskazany adres. Promocja komunikowana jest w sklepach detalicznych oraz w Internecie.
Na potrzeby akcji agencja TequilaPolska zaprojektowała opakowania promocyjne oraz przygotowała materiały POS do punktów sprzedaży: plakaty, shelflinery, headery, bilownice, wobblery i ulotki. W ramach komunikacji ATL agencja przygotowała również kreację oraz wyprodukowała billboard sponsorski emitowany przy emisji seriali „Na dobre i na złe” oraz „M jak miłość”. Komunikacja prowadzona jest również za pośrednictwem przygotowanej strony internetowej http://www.promocjalajkonika.pl/.
Agencja TequilaPolska realizuje akcję w ramach wygranego przetargu na roczną obsługę BTL dla marki Lajkonik.
Dołącz do dyskusji: TequilaPolska dla Lajkonika