Telewizja HOPS!a
12 stycznia ruszyła telewizyjna kampania cukierków HOPS!
Adresatem rozpoczętej kampanii są matki w wieku 25-45 lat, z dziećmi w wieku do 12 lat. Przekaz reklamowy pozycjonuje cukierki MIX HOPS!, jako chwile beztroskiej radości dla tych, którzy je jedzą i którzy się nimi dzielą.
Spot reklamowy pokazuje rozHOPS!aną rodzinkę, która w scenerii domowego ogrodu delektuje się popołudniem i cukierkami HOPS! - zajadając soczyste galaretki, jogurtowe toffee i cukiereczki w paseczki... Spot przepojony jest energią i radością, która płynie od HOPS!ających po ogrodzie dzieci. Ich zabawie dają się także ponieść dorośli, którzy dołączają do wielkiego HOPS!ania po ogrodzie.
"Skierowany do kobiet i dzieci obraz, jest pełen rodzinnej atmosfery, hopsających dzieci i radości. Taki obraz HOPS!ów chcemy zbudować. Reklama komunikuje, że kolorowy świat HOPS!a pozwala na znalezienie w sobie dziecięcej radości przez wszystkich w rodzinie. Podkreślamy także, że w MIX'ach HOPS!a każdy znajdzie coś dla siebie" - wyjaśnia Joanna Śledzińska, Marketing Manager z firmy Leaf Poland.
"Dzięki dużemu naciskowi na wyeksponowanie nowego logo HOPS!a w reklamie, wspiera ona również wszystkie pozostałe produkty z rodziny HOPS! Jestem przekonany, że w dłuższej perspektywie te i podobne zabiegi umocnią pozycję dominującą naszych cukierków w swojej kategorii w Polsce" - prognozuje Wojciech Czuk, Senior Brand Manager w Leaf Poland.
HOPS! to największa marka na rynku cukierków. Jej udział wartościowy wg AC Nielsen wyniósł 7,9% w 2003 roku. Marka należy do firmy Leaf Poland, która jest polskim odziałem holenderskiej CSM Holding. Firma ta jest drugim graczem na rynku cukierków w Europie.
METRYCZKA KAMPANII
Klient: Leaf Poland
Przedstawiciel klienta:
Agencja: Demo Effective Launching Przedstawiciel agencji:
Grupa kreatywna:
Kampania
Dom mediowy: Starcom
Studio produkcyjne: Graffiti Film
Inne
Dołącz do dyskusji: Telewizja HOPS!a