SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TalentMedia i Polsat Media rozwiązały umowę na wyłączność. TalentTube z 1,3 tys. influencerów

Zrzeszająca youtuberów sieć TalentMedia (należy do holdingu Mediacap) i biuro reklamy Polsat Media za porozumieniem stron rozwiązały umowę dotyczącą współpracy na wyłączność. TalentMedia zamierza teraz współpracować z różnymi brokerami bez zasady wyłączności.

Umowa, w ramach której Polsat Media miał wyłączność na pozyskiwanie jako broker reklamodawców dla kanałów obsługiwanych przez TalentMedia, została podpisana pod koniec ub.r. Na mocy umowy ponad 70 kanałów współpracujących z TalentMedia zostało włączone do oferty Polsat Media AdTube.

W piątek TalentMedia poinformował, że umowa z Polsat Media została rozwiązana za porozumieniem stron. Nie podano powodów.

Dodano, że kolejne umowy pozyskania reklam do kanałów TalentMedia będą miały charakter niewyłączny.

W drugim kwartale br. zanotowała 4,5 mln zł wpływów sprzedażowych, natomiast cały holding Mediacap (obejmujący też firmy Scholz&Friends Warszawa, The Digitals, EmLab, Plastream, Opinie.pl i IQS) miał 21,18 mln zł wpływów i 253 tys. zł zysku netto.

TalentTube z 1,3 tys. zarejestrowanych influencerów

W czerwcu br. sieć TalentMedia udostępniła testowo platformę TalentTube, która ma ułatwiać realizację kampanii content marketingowych z udziałem mniej popularnych youtuberów. Firma właśnie podała, że na platformie zarejestrowało się już 1,3 tys. influencerów, w tym youtuberzy, których kanały mają łącznie ponad 36 mln subskrypcji.

Na TalentTube zarejestrowanych jest również 70 klientów, którzy prowadzą na tę chwilę 30 kampanii. Są to m.in. marka Tymbark, wydawnictwo Insignis Media i czeski sklep internetowy Mixit.pl. W najbliższych tygodniach wystartują natomiast kampanie producentów zabawek i ubrań.

- Po kilku miesiącach działania TalentTube możemy powiedzieć, że platforma zdaje egzamin, a wprowadzone przez nas rozwiązanie było na tym rynku potrzebne. Pokazuje to nie tylko bardzo szybkie pozyskanie imponującej liczby zarejestrowanych influencerów, ale i marek, które zadowolone z efektów pierwszych kampanii, zlecają kolejne, jak np. Mixit.pl. Dla e-commerce to jest szczególnie dobre rozwiązanie, bo przy relatywnie niskich kosztach można szybko sprawdzić, czy dana kampania przynosi efekty - komentuje Lidija Vukić, dyrektor zarządzająca TalentTube.tv.

Jeszcze w br. TalentMedia ma zakończyć proces wdrażania TalentTube na rynku bułgarskim. Natomiast w przyszłym roku analogiczne platformy zostanią uruchomione w pozostałych krajach, w których działa firma.

Dołącz do dyskusji: TalentMedia i Polsat Media rozwiązały umowę na wyłączność. TalentTube z 1,3 tys. influencerów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zyf GRyd
Jeśli Polsat się wycofuje z wyłączności, to znaczy, że niedługo ten biznes walnie, a efektywność reklam emitowanych na YouTube jest mizerna.
odpowiedź
User
tuba
Jeśli Polsat się wycofuje z wyłączności, to znaczy, że niedługo ten biznes walnie, a efektywność reklam emitowanych na YouTube jest mizerna.
to chyba na odwrót było, tak przynajmniej wynika z tego co czytam
odpowiedź
User
ws
balon to jest. wszystko wskazuje ze cos tam idzie nie po mysli grubo ponad norme, bo cicho sie o nich zrobiło od jakiegos czasu
odpowiedź