Były menedżer TVP i Plusa w zarządzie Polsat Media
Na stanowisko wiceprezesa biura reklamy Polsat Media został powołany Piotr Gaweł. Z grupą Cyfrowy Polsat jest związany od czterech lat, wcześniej pracował m.in. w Telewizji Polskiej.
W komunikacie Polsat Media podkreślono, że Piotr Gaweł „posiada bogate doświadczenie menedżerskie zdobyte w największych i najważniejszych firmach z branży mediów, reklamy i telekomunikacji”.
Z grupą Cyfrowy Polsat Piotr Gaweł jest związany od 2018 roku. Do 2022 roku był członkiem zarządu Polkomtelu, operatora sieci Plus, a potem doradzał prezesowi Polsatu w zagadnieniach związanych ze strategicznymi kierunkami rozwoju całego holdingu (na stanowisku szefa Polsatu na początku br. Stanisława Janowskiego zastąpił Piotr Żak, młodszy syn Zygmunta Solorza).
W Polkomtelu Gaweł pracował już od lipca 2006 do września 2007 roku - jako członek zarządu odpowiadał za marketing i relacje z klientami. Natomiast w 1993 roku współtworzył biuro reklamy Telewizji Polsat.
CZYTAJ TEŻ: Telewizja Polsat chce nowych stacji satelitarnych
Gaweł pracował też w Telewizji Polskiej. W latach 1990-1992 był pierwszym dyrektorem biura reklamy publicznego nadawcy, zaś w latach 2004-2006 jako członek zarządu odpowiadał za marketing i reklamę. Od 1992 do 2001 roku był natomiast prezesem agencji reklamowej Lintas Warszawa (później Ammirati Puris Lintas).
Zmiana w zarządzie Polsat Media
We wrześniu br. z Polsat Media pożegnała się członkini zarządu Katarzyna Tomczuk. We władzach firmy była od kwietnia 2021 roku. Ogółem pracowała w niej 20 lat, wcześniej m.in. jako kierownik ds. projektów specjalnych, a od 2012 roku na stanowiskach dyrektorskich, odpowiadając m.in. za projekty specjalne i partnerstwa.
Równocześnie do zarządu Polsat Media dołączył Norbert Walkiewicz, menedżer od wielu lat związany z holdingiem Zygmunta Solorza. Od 2006 roku jest w radzie nadzorczej Elektrimu, a od 2011 roku pełni funkcję prokurenta w Telewizji Polsat. Prezeską Polsat Media pozostaje Weronika Olejnik.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Polsat Media oprócz stacji Telewizji Polsat i serwisów Interii jako broker reklamowy obsługuje w tym zakresie innych nadawców telewizyjnych, m.in. Kino Polska TV, A+E Networks, BBC Worldwide, AMC Networks oraz Telewizję Puls.
W 2023 roku firma co prawda zwiększyła przychody sprzedażowe o 2,4 proc. do 271,17 mln zł, ale przy wzroście kosztów operacyjnych o 13 proc. jej zysk netto zmalał ze 158,75 do 153,22 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Były menedżer TVP i Plusa w zarządzie Polsat Media
Absolutnie wie wszystko o tej branży.
B dobry ruch Polsatu
To żółta czy jednak czerwona kartka dla Staszka?