Świąteczna kampania Tesco
Agencja reklamowa Schulz przygotowała kreację do kampanii świątecznej Tesco.
W skład działań ATL – owych wchodzą między innymi spoty telewizyjne, radiowe oraz nośniki outdoorowe.
- Kampania Świąteczna zaplanowana została na cztery tygodnie. Początek kampanii przewidziany został na 24 listopada. Rdzeniem akcji świątecznej jest spot telewizyjny, który pemitowany jest w dwóch wersjach: 15 i 30 sekundowej mówi Iwona Machowska dyrektor handlowy agencji Schulz. Scenariusz reklamy opiera się na idei, że wszystko czego potrzebujesz na święta może znaleźć w Tesco – dodaje pani Iwona. Na bazie spotu telewizyjnego powstała także reklama radiowa, która będzie emitowany na antenie radia RMF FM oraz w wewnętrznym radiowęźle hipermarketów TESCO. Wsparciem kampanii prowadzonej w mediach są billboardy. Kampania outdoorowa prowadzona będzie w dwóch edycjach. Kreację i strategię dla tej kampanii przygotowała agencja reklamowa Schulz. Media zaplanował i zakupił Pan Media Western.
Schulz jest agencją headującą dla sieci hipermarketów TESCO. Jest twórcą strategii oraz obsługuje budżet ATL.
Dołącz do dyskusji: Świąteczna kampania Tesco