SuperGrosz zachęca w kampanii telewizyjnej do brania pożyczek
Marka SuperGrosz (należąca do AIQLabs) oferująca pożyczki, online rozpoczyna kampanię telewizyjną.
Oferta marki SuperGrosz będzie reklamowana w głównych stacjach ogólnoinformacyjnych (Telewizji Polskiej, Polsatu oraz TVN), z uwzględnieniem kanałów tematycznych. Kampania potrwa do 10 grudnia.
- Przed nami wzmożony czas zakupów świątecznych oraz licznych promocji dostępnych w wielu sklepach. W dobie kolejnych obostrzeń handlowych, sprzedaż przeniosła się przede wszystkim do Internetu. Dzięki działaniom marketingowym, jesteśmy jeszcze bliżej konsumentów, którym oferujemy niskie raty oraz łatwe spłaty. Pożyczkę można nabyć szybko, bez konieczności wychodzenia z domu czy zbędnych formalności, co jest szczególnie istotne w czasach pandemii - powiedziała Marta Fila, marketing manager w AIQLabs.
Właścicielem SuperGrosz jest AIQLabs, zaawansowany Fintech, dostarczający rozwiązania dla branży consumer finance.
Dołącz do dyskusji: SuperGrosz zachęca w kampanii telewizyjnej do brania pożyczek