„Tak jak zwykle? Nie tym razem” w kampanii nowej oferty Subway
Sieć restauracji Subway wprowadza zmiany w działalności w Europie Środkowo-Wschodniej. Zmiany w ofercie nagłaśnia w kampanii przygotowanej przez C3 Creative Code and Content Prague, której oprawę mediową zapewnia w Polsce agencja Wavemaker (GroupM).
Sieć restauracji Subway we współpracy z agencją kreatywną C3 przygotowała kampanię obejmującą 12 krajów Europy Środkowo-Wschodniej, w tym m.in. Polskę, Rumunię i Bułgarię. Głównymi tematami kampanii są personalizacja i dopasowanie do potrzeb klienta.
Zmiany w ofercie obejmują m.in. wprowadzenie wegańskich i bezglutenowych produktów, a także szereg innowacji – nowe wersje sałatek, wrapów i kanapek dopasowanych do różnych potrzeb żywieniowych. Subway odświeżył też wizualnie swoje projekty – m.in. zdjęcia produktów i tablice menu, a także wprowadził nową stronę internetową.
Za transformację marki w Europie Środkowo-Wschodniej odpowiada regionalny dyrektor marketingu, Milan Obetko, który pracuje dla sieci od kwietnia 2019 r. (wcześniej był dyrektorem strategicznym w MediaComie).
- Zmiana wystroju wnętrza restauracji i poprawa funkcjonowania punktów kontaktu jest ukłonem w stronę naszych klientów. Chcemy, by nasze menu były proste w użyciu i miłe dla oka, co ułatwi klientom podjęcie decyzji i uprości składanie zamówień - mówi Milan Obetko.
Nowa kampania komunikacyjna, w Polsce wspierana przez Wavemaker, skierowana jest głównie do młodych ludzi. Obejmuje dwa etapy. Pierwszy, zasięgowy, koncentrował się na podnoszeniu świadomości marki. W drugim etapie Subway skupia się na komunikowaniu cech produktów istotnych dla wybranych segmentów docelowych.
Kampania obejmuje w Polsce media cyfrowe i out-of-home.
Dołącz do dyskusji: „Tak jak zwykle? Nie tym razem” w kampanii nowej oferty Subway