Sprite wykorzystuje serwisy społecznościowe do muzycznej kampanii
Sprite uruchomił interaktywną muzyczną kampanię marketingową wserwisach YouTube i Facebook.
Kampanią o nazwie 'Green Eyed World' należąca do Coca-Coli markachce zachęcić internautów do śledzenia na stronach wspomnianychserwisów poczynań Katie Vogel - mieszkanki Londynu, która chce staćsię sławną piosenkarką.
Użytkownicy będą mieli możliwość komentowania i ocenianiapostępów robionych w muzycznej branży przez Katie w trakcie20-odcinkowego serialu, który potrwa od maja do grudnia.
Przygotowana przez FPP we współpracy z agencją marketingowąFullSIX kampania wspierana będzie na nośnikach outdoor, promocjamina opakowaniach napojów i w punktach sprzedaży, a także poprzezprzygotowaną na iPhone'a aplikację.
"Zamiast powtarzania pojedynczych przekazów w mediachtradycyjnych, Sprite wspiera takie nowe doświadczenia i głębokieopowiadanie, aby z czasem przekazać podstawowe wartości naszejmarki. To jest świeży model reklamowy" - stwierdził Stafford Green,szef ds. cyfrowego marketingu w Coca-Coli na Europę.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Sprite wykorzystuje serwisy społecznościowe do muzycznej kampanii