„Sprawdzam sprzęty” - gospodyni domu w reklamach Lidla (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła cykl reklam pod hasłem „Sprawdzam sprzęty z Lidla”. Promowane są w nim urządzenia AGD i wyposażenia domu dostępne w tych sklepach.
W spotach prezenterka pokazuje, jak działają różne urządzenia dostępne w sklepach Lidl. Najczęściej są to przyrządy do sprzątania oraz mały sprzęt AGD.
Nowa reklama prezentuje czajnik elektryczny SilverCrest, akumulatorową myjkę do okien Vileda oraz mop obrotowy z wiadrem. Urządzenia te będą dostępne w promocyjnych cenach od najbliższego poniedziałku.
Lidl Polska od maja prowadzi komunikację reklamową pod hasłem „Więcej na radość z życia”. W reklamach pokazywani są zwykli klienci tej sieci sklepów, którym w codziennym życiu towarzyszą kupione tam produkty. Miesiąc temu firma w konkursie szukała nowych osób do tych spotów.
Od stycznia do lipca br. Lidl Polska cennikowo na reklamy w mediach pozainternetowych wydał 414,7 mln zł, o 19,2 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).
Kreacją i produkcją reklam firmy zajmuje się GPD Agency, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: „Sprawdzam sprzęty” - gospodyni domu w reklamach Lidla (wideo)