SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Małysz i Hołowczyc wracają w nowej reklamie Tyskiego

Kompania Piwowarska ruszyła z nowym sezonem kampanii marki Tyskie pod hasłem “Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”. Ponownie pojawiają się w niej Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc. 

Nowy sezon kampanii – podobnie jak poprzedni – kierowany jest do szerokiego grona zmotoryzowanych: od codziennych kierowców przemieszczających się z punktu A do B, przez motocyklistów, aż po zawodowców, pasjonatów, konstruktorów, garażowych majsterkowiczów i fanów technologicznych gadżetów. 

– Naszą kampanię kierujemy do wszystkich zmotoryzowanych - niezależnie od stylu jazdy, gustu czy posiadanego auta. Mamy świadomość, że jest to wyjątkowa grupa osób w naszym kraju, niezwykle różnorodna, ale i zjednoczona w kluczowych momentach. W ramach naszych działań chcemy budować społeczność, gdzie Tyskie Zero jest najlepszym możliwym wyborem dla kierowców - nie tylko z konieczności, ale jako rezultat dobrowolnej, odpowiedzialnej i aspiracyjnej decyzji. Wyborem, który łączy mimo różnic. W końcu wierzymy, że wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na TY – mówi Kamil Ochelski, junior brand manager Tyskie.

Niespodzianki dla konsumentów

W kampanii ponownie zobaczymy Adama Małysza i Krzysztofa Hołowczyca – sportowców, których połączyła wspólna pasja do motoryzacji i autentyczna relacja. Obaj startowali w Rajdzie Dakar, a dziś są codziennymi kierowcami.

Nowa odsłona kampanii zapowiada również niespodzianki dla konsumentów. W planach jest limitowana edycja produktu oraz specjalna aktywacja powstała we współpracy z Driftingowymi Mistrzostwami Polski, z którymi marka współpracuje drugi rok z rzędu. 

Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith. Identyfikacja wizualna: agencja BNA. Za dodatkowe działania kreatywne oraz PR odpowiada Grupa Przestrzeń.

Dołącz do dyskusji: Małysz i Hołowczyc wracają w nowej reklamie Tyskiego

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Patryk
Panowie! Wstyd! Osób uzależnionych od alkoholu i nadmiernie pijących mamy w PL ok. 5 mln. Osób wymagających leczenia ok. 1 mln. Osób żyjących w zasięgu społecznie negatywnych skutków alkoholizmu jest około 12 mln!!!
3 0
odpowiedź
User
znajomy Patryka
Polacy piją coraz więcej, panowie Małysz i Hołowczyc. Macie w tym swój udział.
3 0
odpowiedź
User
znajomy znajomego Patryka
Polacy to naród pijaków
2 0
odpowiedź